Underbara michaela forni

2012-02-26 @ 23:36:33
"Man måste skaffa sig lite sår och brutna ben så att man ska vilja kämpa för att bli hel.
Stängde igen en dörr idag och plåstrade om alla sår. Det var skönt gjort. Jag tycker väldigt mycket om mig själv och vill inte se de där tårarna något mer. Vill ta hand om mig själv och vill hitta någon som också vill ta hand om mig. Jag känner väldigt mycket... ja, väldigt mycket bara. Ni vet. Tillslut tröttnar man och känner sig redo. Jag är på en helt annan plats i livet än jag varit. Mer säker på vad jag mår bra av och inte rädd för att agera för att komma dit. Till välmåendet. Det finns väldigt många som hjälper mig på vägen dit och jag håller hårt i dem. Det andra får vara. Ibland måste man ta väldigt jobbiga beslut för att ta hand om sig själv. Försöker av hela mitt hjärta att agera moget och med respekt gentemot mig själv och min omgivning. Vill ha samma sak tillbaka. Det är inte svårare än så."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0