Lista

2012-03-06 @ 10:54:02

Vad gjorde du för tio år sedan?

För tio år sedan var jag snart åtta år gammal. Och vad gjorde man när man var åtta år? Hade inga bekymmer, var med vänner, spelade fotboll och lekte dagarna runt. Precis som det ska vara antar jag.

 

Vad gjorde du för ett år sedan?

Jag började må bättre igen och släppte äntligen saker som tyngde ned mig. Insåg att hur mycket man än försöker så kan man inte ändra tillbaka en människa till hur den en gång var. Umgicks även med Isabell och Sofia den kvällen, spårat värre.

 

Fem saker du skulle göra om du var mångmiljonär?

Jag skulle bosätta mig i ett varmt land med någon som gör mig glad, resa jorden runt, tagit med mig mina vänner på en oförglömlig resa, investerat i lite mer kläder/väskor/skor och sånt. Att inte göra av med alla pengar hade också varit en bra idé kanske?

 

Dåliga vanor?

Tappar lätt det där förbannade tålamodet...


Fem saker du gillar att göra?

Shoppa, umgås med mina finaste, resa, träna och att må bra!

 

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa?

Kommer inte på någonting...eller utsvängda jeans. Det måste ju vara något av det fulaste.


Favoritleksaker?

Iphone, min bäbis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0