Vingarna finns ju inte ens på riktigt

2012-03-05 @ 23:00:00
"Visst kan rädslan hindra oss från att göra sådant vi vill? Jag talar om rädslan för att misslyckas, rädslan för att det inte ska gå vägen. Hur jobbigt som helst. Det jag brukar göra i sådana fall är att bara bestämma mig för att göra det - och köra. Skulle jag verkligen låta rädslan hålla tillbaka mig? Ibland måste man helt enkelt våga ta steget utför stupet för att se om vingarna bär. Följ ditt hjärta, det är allt jag kan säga. För det är först då vingarna orkar bära dig, du måste på sätt och vis göra det själv. För vem ska annars göra det åt dig? Vingarna finns ju inte ens på riktigt."
- Modemix

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så himla fin text!



Tack ska du ha :) Men visst är det kul med lite färg i kläderna nu till våren. Det piggar upp lite!



Absolut det blir inte alls lika bra när det är halt ute, mer fokus på att inte trilla då.



Du det hoppas jag verkligen, du är värd att må bäst i hela världen du!!



Puss & kram <3

2012-03-06 @ 09:33:41
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Sheima/Modemix

åh, ingen har citerat mig sådär förut! <3

2012-03-11 @ 19:41:36
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0