Längtar till någonting annat än det här

2012-09-22 @ 12:43:22
Jag kan lova att det var skönt att sova ut i morse, efter att ha först haft praktik igår och sedan sprungit till jobbet för att avklara ett kvällspass. Sådärja. Om cirkus fyra och en halv dag beger jag och mamma oss till staden för att hämta nyckeln till lägenheten(!!!) Längtar så mycket efter att få börja inreda och skruva ihop alla möbler! En sak är jag helt hundra procent säker på och det är att jag inte kommer sakna att pendla hela tiden. 

Kommentarer
Postat av: Jessikaaaa

KOM IHÅG ATT SÄGA TILL OM DU BEHÖVER HJÄLP MED NGT! :)
hehe, puss och kärlek till dig

Svar: ja älskade!!!! all kärlek fina
ssandragard.blogg.se

2012-09-24 @ 15:26:37
URL: http://jessikaaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0