Together forever, never apart. Maybe in distance but never in heart.

2012-11-13 @ 23:24:26
Wilma, min finaste och bästa vän. Kan inte förklara hur overkligt det känns att hon som varit delaktig i mer än halva mitt liv plötsligt försvinner en dag. Förstår att det kan vara svårt för dom som aldrig varit med om det här förut att sätta sig in i situationen, men en hund är som en familjemedlem. Jag kommer sakna att komma hem till någon som alltid är glad att se en - varesig jag varit borta i flera dagar eller fem minuter, någon som alltid vill bli kelad och lekt med, någon som alltid blir speedad när ordet frolic kommer på tal eller att hon ska få följa med ut på en promenad och någon som alltidalltid tröstar en när man är ledsen. Jag är så ledsen.. Jag älskar och saknar dig bästa vän. :(♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskade finaste Wilma, så älskad och så saknad <3

2012-11-15 @ 09:25:56
Postat av: Mormor

Jag förstår så väl att du är lessen, vi saknar också lilla Wilmis...

2012-11-16 @ 14:41:54
Postat av: Mormor

Jag förstår att du är lessen, vi saknar också lilla Wilmis kram Mormor

2012-11-16 @ 14:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0