Från botten till toppen, till botten igen och nu siktar vi mot toppen

2012-01-02 @ 13:16:58
Tog mig upp från botten till toppen. Lagade hjärtat. Höll på att mista en av mina bästavänner. Hade världens bästa sommar. Lärde känna otroligt fina människor. Fick en ny bästavän. Wheels. Jobbade jättemycket. For på gatufestivalen med frodo. Såg Maggio två gånger. Blev riktigt blond. Hade mycket cassssh. Hörde håkans fina stämma live. Badade. Tränat. Tränat. Tränat. Solat i massor. Hade mycket saknad. Gick ut ettan. Var vaken hela nätterna. Shoppade i massor. Hittade en massa ny musik. Stannade i stockholm en månad. Felicia kom till stockholm. Sommarfester. Myskvällar. Åkte till turkiet. Blev pepparkaksbrun. Hade världens bästa vecka i mitt liv. Hjärtat dunkade extra mycket. Började tvåan. Kräftfest. Fyllde år. Opererade mig. Fick en till kusin. Förlorade en vän. Fick hjärtat i tusen bitar. Gick sönder. Tatuerade mig. Blev deprimerad. Slutade känna någonting. Hade en fin julafton. Insåg att jag har världens finaste vänner. Medicin. Skaffade tumblr. Åkte till stockholm igen med min emelie. Tränade ännu mer. Åkte hem. Shoppade mer igen. Firade nyår med mina fina vänner. Mådde bra. Fick höra om ett kommande äktenskap. Bestämde mig för nya löften och saker. Skiter i idioterna. Never a failure, always a lesson.

Kommentarer
Postat av: Jessika

sv; saknar dig med gumsi. <3

2012-01-02 @ 15:48:19
URL: http://tokiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0