Årslista

2012-01-03 @ 11:46:00
Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Åkte parasailing med markus!

Är det något du saknade 2011 som du vill ha 2012?
Självrespekt och ännu fler spontana äventyr.

Vilket datum från 2011 kommer du alltid att minnas?
24-31 augusti, och slutet på juni månad då jag lärde känna min bästa.

Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Lärde känna världens bästa och utlandsresan. ♥



Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och återigen kläder.

Mådde du bättre eller sämre under 2011 än vad du gjort tidigare år?
De första 6 månaderna- det började gå uppåt
Månad 7, 8, 9 - Har aldrig mått sådär bra.
Resten av de kvarvarande året - Trodde aldrig man kunde må sådär dåligt.


Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Att tänka mindre.

Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Att vara blind.

Blev du kär?
Om en orealistisk person räknas- Var påväg att bli.
Om en realistisk person räknas- Nej.


Vilket program har varit det bästa på tv?
Bigbrother förgyllde mina dagar!

Vad gjorde du på din födelsedag?
Mådde otroligt bra och var glad. Var med mina spårade vänner och min bästa. Öppnade lite paket och sånt där.

Hur skulle du beskriva din klädstil?
Min egna.

Vad fick dig att må bra?
Vänner som fanns där när det var svårt.



Vad ser du mest fram emot 2012?
Att börja må bra, ha mer självrespekt, stockholmsresorna, inte vara blind, bli pepparkaksbrun igen, turkietresan med min bästa, mammas vigsel, sommarlovet, spårade och underbara sommarkvällar med vänner och att börja skita i stolpskott till människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0