Jag skäms men ändå kan jag se dig djupt i ögonen. Vi tänder elden som vi båda brann för. Hoppet ifrån våren kommer lägligt varje gång jag vart förjävlig mot dig.

2012-05-04 @ 15:06:14
Jag är vaken och jag gråter, han är naken och han sover. Han fick svaret, jag fick frågor men vi klarar oss till våren. Jag är skadan, han är såret och vi båda skapar tåren men även om han klagar på mig ska vi klara oss till våren. Det finns ingenting som vi inte kunnat ta oss igenom. Det verkar som jag alltid fuckar up men om han drar, så har han ingen kvar att klaga på och det vet du om. Du är brasan fylld med lågor, spolas bort av mina vågor för jag hatar när han gråter men vi klarar oss till våren. Vi älskade på molnen och jag lämnar dig på molnen. Jag är sämst men du förstår mig, så vi kämpar fram till våren.
Som att vissa lägger locket på. Som att bryta ytan när nått är på gång. Jag ska göra mitt allt, hålla dig varm när det är kallt, så vi klarar oss till våren. Som att vissa lägger locket på. Som att bryta ytan när nått är på gång. Men ge mig din hand, kom till min famn du vet att vi kan, så vi klarar oss till våren.

Kommentarer
Postat av: emilia

sv: är ju segast i världen på svara! men alltså nu är jag liksom inte alls lika tränad som jag var förra året men då det som liksom gjorde susen var typ mina morgonpromenader innan frukost sedan körde & kör jag nästan alltid någon eller några sorters magövningar efter varje pass! plankan åt alla sidor osv. de ä kiiing!! men du verkar ju sjukt duktig på va ute å köra cardio osv! de ä ju asking! :)

2012-05-04 @ 22:58:34
URL: http://killermillan.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0