BLOOD IS THICKER THAN MUD

2012-05-27 @ 11:39:00
Mamma. Mamma.
Tack för att du alltid har stått upp och stöttat mig, för att du alltid har trott på mig, för att du orkar med mitt berg och dalbane mående, för att du suckar högt och säger att jag borde starta en egen firma när jag alltid ska skicka tillbaka kläder, för att du kan sitta länge och hålla om mig i din famn när det gör ont i mitt hjärta, för att du alltid ställer upp, för att du alltid tycker det är jobbigt att göra en inbakad fläta i mitt hår för du säger att du är så "dålig", för att du skrattar åt mig när jag får kärringstopp (ha ha), för att du alltid sätter mig och min bror i förstahand, oavsett vad som än händer. Och sist men inte minst, tack för att du alltid gjort det klart för mig att du alltid kommer att älska mig och aldrig svika eller lämna mig. Det finns ingen finare människa än sin mamma, håll om henne hårt & släpp aldrig taget. Jag behöver dig och jag älskar dig. Mest av allt. ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskar dig mitt älskade barn <3

2012-05-28 @ 10:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0